Skip navigation

Mdeah. Pe cand sa te bucuri ca a trecut sesiunea, incepe din nou chinul. A dracu’ treaba. Nici n-am chef sa mai dau pe la facultatea vietzii avand in vedere splendidul fapt ca nici macar nu facem laburile in cladirea centrala. mdeah. si ce te gandesti? eh. fumez o tigara in pauza.. si ma mai resemnez cu mizeriile la care suntem obligati sa asistam. greshit. se gaseste cate-o pseudo attractive bimbo, cu pantaloni de marimea pe care ar vrea s-o aiba… cu attachments pe afara.. sa se planga ce greu e la ise. e greu, da. foarte. ma mir ca nu iti pica gablonturile ca te-ai prezentat la un curs, vaco.

Pardon, distinsa domnisoara.

Incercand sa ignor doleantele v..distinsei, revin la ale mele ganduri negre si realizez ca am si intarziat. magnific. profu’ nu se supara ca doar nu il intereseaza daca invatzam sau nu, el isi ia paycheck-u. Imi vine sa ma dau cu capu’ de un perete dar nici unu’ nu imi zambeste azi. ce trist.

Trece ora, timp de mers acasa… iar plonjoane ale babelor pt a ajunge la scaune..zici ca’s retired wrestlers… iar.. chin.

Si maine o iau de la capat.

Can’t wait.

Lasă un răspuns

